Fakel Trading House

Fakel Trading House koncentruje się na produkcji kombinezonów roboczych i odzieży ochronnej dla Kazachstanu; Białorusi i Rosji.

Automatyzacja interakcji z klientami

W celu osiągnięcia strategicznego celu promocji na wielką skalę swoich produktów na rosyjskim rynku, firma potrzebowała automatyzacji swoich procesów biznesowych, i w szczególności, procesów odpowiadających za niezakłóconą interakcję między organizacją i klientami.

Jako środki techniczne, firma wybrała integrowanie wszechstronnych rozwiązań oprogramowania 1C:Enterprise 8 CORP, 1C:ERP i 1C:Document Workflow, które są w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby użytkownika, w tym niezbędną funkcjonalność do pracy z klientami, zarządzania relacjami z klientami, automatyzacji przepływu pracy i prowadzenia rejestrów oraz zarządzania procesami produkcyjnymi na bieżąco.

Także projekt wymaga integracji z istniejącym systemem 1C CRM i modyfikacji istniejących formularzy raportów, faktur itd. Dodatkowo, firma poprosiła o konsultację w sprawie licencjonowania oprogramowania w chmurze.

Wyzwania

Zwiększenie zadowolenia klientów, zoptymalizowane przetwarzanie dokumentów i uproszczona dostawa.

Wdrożony system został oparty na architekturze klient-serwer (serwer baz danych: Microsoft SQL Server) z ogólną ilością 120 stacji roboczych.

W wyniku wdrożenia zostały zautomatyzowane następujące podsystemy:

Wyniki

Podsystem zarządzania relacjami z klientami (CRM) –zawiera regularne gromadzenie i analizę informacji o każdym kliencie, w tym: pierwsza reakcja na propozycję biznesową, zadowolenie klienta z jakości obsługi, wszystkie zmiany preferencji klientów za cały czas, spełnienie zobowiązań klienta, aktualny lub potencjalny dochód od każdego klienta itd.

Do efektywnego zarządzania relacjami z klientami, rozwiązanie może regulować wstępne procesy sprzedaży, rejestrować kontakty z nowymi partnerami, planować wydarzenia i przyjmować przypomnienia o nich, przechowywać pełną informację o kontrahentach i historie interakcji z nimi, zarządzać procesami sprzedaży, analizować nie zakończone i planować nadchodzące transakcje z nabywcami i poszukiwać, rejestrować i szybko przetwarzać roszczenia klientów i oceniać pracę obsługi klientów.
Podczas procesu wdrożenia, integrator przerobił formularze raportu transportowego, zewnętrznego raportu "Status realizacji zamówienia", formularz drukowany oznakowania wykazu opakowań, zewnętrzne formularze drukowane listów przewozowych, dokumenty wydatkowania i inne. Udoskonalenia te pomogły w optymalizacji procesu interakcji z klientami i procesów akceptacji zamówień, wysyłki raportów, składania wniosków o transportowanie od różnych organizacji itd.

Nowy system pomógł firmie w zmniejszeniu czasu przetwarzania dokumentów, zmniejszeniu błędów dostarczenia, i zwiększeniu zadowolenia klientów i partnerów.
Podsystem zarządzania dostawą – pozwala odpowiedzialnym pracownikom stwarzać listy przewozowe w 1C, pomaga w optymalizacji usług kurierskich, zmniejszeniu kosztów transportowania i znacznie upraszcza pracę specjalistów ds. logistyki poprzez automatyzację procesów rutynowych i planowania trasy.
Podsystem planowania produkcji – zapewnia możliwość do analizowania bieżącej sytuacji w czasie rzeczywistym i dokonania niezbędnych dostosowań.
Obieg dokumentów i prowadzenie rejestrów

Powiązane Historie Nabywców

Bris-Bosfor

Integracja wszystkich procesów w jednolity kompletny system pomaga dużemu producentowi obuwia zwiększyć rentowność, wejść na nowe rynki i otworzyć 300 nowych sklepów detalicznych w krótkim okresie.

Gulliver

Automatyzacja procesów biznesowych pozwoliła jednemu z europejskich liderów wśród producentów odzieży na rekordowe zwiększenie wydajności pracowników.
TEKSTYLIA
SPRZEDAŻ DETALICZNA

Masz pytanie?

Opowiedz nam o Sobie, a dobierzemy dla Ciebie najlepszą aplikację biznesową 1Ci dostosowaną do Twoich zadań.